0

 

 

 

 

 

Υποδιεύθυνση Πληροφορικής Νοσοκομειακής Μονάδας (ΝΜ) «Σισμανόγλειο»

Προφίλ    Στελέχωση    Έρευνα    Βραβεύσεις-Καινοτομία    Συνέδρια-Άλλες συμμετοχές    Επικοινωνία    Χάρτης

Στατιστικά Επισκεψιμότητας Ιστοσελίδας ΠληροφορικήςΧρονικό διάστημαΕπισκέψεις© Υποδιεύθυνση Πληροφορικής «Σισμανόγλειο»0Ιαν-Μάρτ 2021Απρ-Ιούν 2021Ιούλ-Σεπ 2021Οκτ-Δεκ 2021Ιαν-Μάρτ 2022Απρ-Ιούν 20222505007501000805886619563615500

Οι παρεχόμενες Υπηρεσίες Πληροφορικής (έχουν Σχεδιαστεί-Αναπτυχθεί-Υλοποιηθεί και Συντηρούνται από την Υπ/νση Πληροφορικής του Νοσοκομείου) είναι προσβάσιμες και από (φορητές) κινητές συσκευές (ταμπλέτες, κινητά τηλέφωνα κλπ)! Συνιστάται η χρήση πρόσφατης γενιάς προγράμματος περιήγησης (browser).

Η συγκεκριμένη Ιστοσελίδα ΔΕΝ κάνει χρήση κανενός τύπου cookie ή/και οποιουδήποτε μηχανισμού τήρησης ευαίσθητων προσωπικών δεδομένων, σεβόμενη την Ιδιωτικότητά σας.

Οι τρέχοντες Μηχανισμοί/Iστοσελίδα του Συστήματος, έχουν υλοποιηθεί (κώδικας) με χρήση Σύγχρονων τεχνολογιών (HTML, HTML5, JavaScript, SVG και PHP) ενώ φέρουν ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΟ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ (https), διασφαλίζοντας την Ταυτότητα, Αξιοπιστία και Φερεγγυότητα του Φορέα καθώς και την Αξιοπιστία των τηρούμενων συλλεγμένων Στοιχείων σε αυτό!


Επιστροφή στον Κύριο Διαδικτυακό Τόπο του Νοσοκομείου

1

 


 

Προφίλ Πληροφορικής Νοσοκομείου - Δραστηριότητες

            To εξειδικευμένο προσωπικό της Πληροφορικής του Νοσοκομείου [Νοσοκομειακή Μονάδα (ΝΜ) «Σισμανόγλειο»], στα πλαίσια της αλματώδους αύξησης των αναγκών για ταχεία παροχή εξειδικευμένων και αξιόπιστων πληροφοριών/υπηρεσιών μέσω της εισαγωγής της πληροφορικής τεχνολογίας στις λειτουργίες του, είναι υπεύθυνο για την μέριμνα, την ανάλυση, σχεδίαση, προγραμματισμό και υλοποίηση σχεδίων πληροφορικής, με στόχο την επίτευξη, διασφάλιση και συνέχιση των ανωτέρω επιδιώξεων που αποτελούν διαρκή αυτοσκοπό του.

            Με δεδομένο ότι η πληροφορική τεχνολογία εξελίσσεται και αναπροσαρμόζεται με ταχύτατους ρυθμούς, η Πληροφορική στοχεύει στη συνεχή εξοικείωση και προσαρμογή των εργαζομένων του Νοσοκομείου, στα νέα δεδομένα της χρήσης των τεχνολογιών αυτών που εξελίσσονται συνεχώς.

            Τα ανωτέρω χαρακτηριστικά αποδεικνύουν την ζωτικότητα της Υπηρεσίας αλλά και την αναγκαιότητα αποφασιστικών παρεμβάσεών της σε πληθώρα διαφορετικών δραστηριοτήτων.

Την προσπάθεια εφαρμογής νέων τεχνολογιών, ακολουθεί η επιτακτική ανάγκη της πλήρους στελέχωσης και της διαρκούς εκπαίδευσης του ανθρώπινου δυναμικού της.

Ενδεικτικά, κομβικά, αναφέρονται οι κάτωθι Δραστηριότητες της Πληροφορικής [Νοσοκομειακής Μονάδας (ΝΜ) «Σισμανόγλειο»]:

1.       Τεχνική Υποστήριξη υπολογιστικού εξοπλισμού από το Προσωπικό της Πληροφορικής. Στα Πλαίσια αυτά, η Πληροφορική από το Β' εξάμηνο του 2002, σταδιακά ανέπτυξε Τεχνικό Τμήμα, εκμηδενίζοντας την αναγκαιότητα σύναψης Συμβάσεων Συντήρησης και Επισκευής Υπολογιστικού εξοπλισμού (Η/Υ), εξοικονομώντας πολύ σημαντικούς πόρους για το Νοσοκομείο και τις Δομές του!

2.       Εκπαίδευση Πληροφορικής -όπου αυτό είναι δυνατό- από το Προσωπικό Πληροφορικής και ενεργή Συμβολή/Συμμετοχή του σε Υπηρεσίες Εκπαίδευσης Πληροφορικής για τα σχετικά προγράμματα του Γραφείου Εκπαίδευσης (που αφορούν γνωστικά αντικείμενα Πληροφορικής)

3.       μέριμνα για τη διασφάλιση Λειτουργικότητας-Υποστήριξης Εμπορικών Εφαρμογών και Δικτυακών Υποδομών που αξιοποιούνται από επιμέρους Υπηρεσίες του Νοσοκομείου (Διαχειριστικό Ασθενών Λογισμικό, Μηχανογράφηση Εργαστηρίων)

4.       επεκτάσεις/αναβαθμίσεις Δικτυακών Υποδομών

5.       ανάπτυξη/υλοποίηση Ασυρμάτων Υπο-δικτύων από το Προσωπικό της Υπηρεσίας με ίδια μέσα [π.χ. Α) υλοποίηση -σε πλήρη αξιοποίηση κατά το διάστημα από το 2006 έως το 2012- εκπαιδευτικής αίθουσας 20 σταθμών εργασίας, παροχής ποικίλων διαδικτυακών υπηρεσιών με πολιτική ασφαλείας, Β) στοιχειώδους (μηδενικού κόστους επίσης) ασύρματου δικτύου πρόσβασης [Wi-Fi HOTSPOT] σε Υπηρεσίες Διαδικτύου στη Μονάδα Κυστικής Ίνωσης περιορισμένων όμως δυνατοτήτων προσβασιμότητας]

6.       σταδιακή εφαρμογή Πολιτικής Ασφαλείας για το σύνολο εφαρμογών και υποδομών σε μέσα και εφαρμογές, υλοποίηση κεντρικής υποδομής προστασίας από Ιούς, έλεγχος περιεχομένου πρόσβασης στο διαδίκτυο μέσω φραγών αναλόγως του καλούμενου περιεχομένου

7.       διαχείριση και συγκροτημένη παροχή υπηρεσιών email & web μέσω υποδομών «Σύζευξις»

8.       ανάλυση/σχεδίαση/προγραμματισμός/υποστήριξη/επεκτάσεις/τροποποιήσεις, στο 100% από το Προσωπικό της Πληροφορικής, υποσυστημάτων πληροφοριακών εφαρμογών για Τμήματα, βάσει αιτημάτων τα οποία δεν καλύπτονται από τις υφιστάμενες Εμπορικές Εφαρμογές. Ενδεικτικά αναφέρονται οι κάτωθι εγκατεστημένες και πλήρως λειτουργικές εφαρμογές που βρίσκονται σε πλήρη αξιοποίηση:

9.       συγκέντρωση Στατιστικών, Επεξεργασία και Εξαγωγή Συγκεντρωτικών για το σύνολο των Υπηρεσιών, Διαχείριση Διαδικτυακών σχετικών Πλατφορμών

10.       Τεχνική και Εκπαιδευτική Υποστήριξη των Μονάδων Ψυχικής Υγείας: Ξενώνας Προεφήβων και Εφήβων «ΟΡΜΟΣ Νέας Παλλήνης», Ξενώνας «ΤΟ ΣΠΙΤΙ» για Εφήβους 14-17 ετών Παλλήνης και του Ιατροπαιδαγωγικού Κέντρου Παλλήνης

11.       από το 2002, πλήρης (με ίδια μέσα) υποστήριξη (με ανάλυση-σχεδίαση-προγραμματισμό-υλοποίηση και Νέων Ενοτήτων, με υποστήριξη-συντήρηση και αυτών) για τον Διαδικτυακό Τόπο (web site) του Νοσοκομείου (www.sismanoglio.gr) [αξιοποίηση Τεχνολογιών HTML, HTML5, PHP, JavaScript, SVG, MySQL (για το Σύστημα Διαχείρισης σχεσιακών Βάσεων Δεδομένων)]

12.       από το 2014, υλοποίηση (με ίδια μέσα) και ενσωμάτωση στον διαδικτυακό τόπο του Νοσοκομείου, ΠΛΑΤΦΟΡΜΑΣ ΑΣΥΓΧΡΟΝΗΣ ΤΗΛΕ-ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ (βασισμένης στο ανοιχτό λογισμικό Moodle) για τις ανάγκες του Γραφείου Εκπαίδευσης της Νοσηλευτικής Υπηρεσίας του Νοσοκομείου, συμβάλλοντας καθοριστικά στην ποιότητα των Υπηρεσιών του Γραφείου προς τους Εκπαιδευόμενους (η Πλατφόρμα αξιοποιήθηκε στο έπακρο μέχρι και το 2016 που παρείχε τέτοιους είδους Υπηρεσίες το Γραφείο Εκπαίδευσης). Στα μέσα του 2020 η πλατφόρμα, λόγω παρωχημένης έκδοσής της, αναβάθμισης των χαρακτηριστικών του πλάνου φιλοξενίας (web hosting) καθώς και μη αξιοποίησής της από το 2017, απενεργοποιήθηκε ως μη λειτουργική.

Εξέλιξη-Εκδόσεις: Στις αρχές του 2022, με την ανασύνταξη του Γραφείου Εκπαίδευσης που προηγήθηκε στα τέλη του 2021 και κατόπιν σχετικού νέου αιτήματός του, η Υπηρεσία μας προέβη (παρομοίως με μηδενικό κόστος για τον Φορέα και με ίδιες δυνάμεις) σε εκ νέου (custom) υλοποίηση της Πλατφόρμας και ενσωμάτωσή της στο Διαδικτυακό τόπο του Νοσοκομείου. Αυτά, στη μέγιστη δυνατή νεότερη συμβατή έκδοσή της ως προς τα χαρακτηριστικά του υφιστάμενου πλάνου φιλοξενίας. Έκτοτε, το περιεχόμενο της Πλατφόρμας (Εκπαιδευτικό Υλικό/Μαθήματα/Ανακοινώσεις κλπ) παρομοίως -όπως και παλαιότερα- αποτελεί αρμοδιότητα και τελεί υπό την Επιμέλεια του προσωπικού του Γραφείου Εκπαίδευσης του Νοσοκομείου.

13.       από το 2015, σε πλήρη αξιοποίηση και με ποικίλες Αναβαθμίσεις/Εκδόσεις: Ανάλυση, ανάπτυξη και υλοποίηση (με ίδια μέσα) συστήματος ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΥ ΧΡΟΝΟΥ (real time/on-line), Ενημέρωσης Ασθενών και Επισκεπτών (Πολιτών-Κοινού), το οποίο και συντηρείται, εμπλουτίζεται, εκσυγχρονίζεται σταδιακά από την Πληροφορική του Νοσοκομείου επίσης. Αρχικά, το σύστημα εγκαταστάθηκε στον χώρο αναμονής των Επειγόντων Περιστατικών [ΤΕΠ], στη συνέχεια (2019) στο χώρο εισόδου στην Κεντρική Είσοδο του Νοσοκομείου (απέναντι από τις Πληροφορίες) και επεκτάθηκε (2021) στον χώρο αναμονής των Εξωτερικών Ιατρείων [Τακτικών και Απογευματινών (ΤΕΙ)] / Σύστημα Digital Signage

14.        από το 2018, Πιλοτική υλοποίηση (με ίδια μέσα) [Ανάλυση, Σχεδίαση, Προγραμματισμός, custom επεμβάσεις και Συντήρηση] Ειδικής Ενότητας για την παροχή Υπηρεσιών Σύγχρονης Τηλεκπαίδευσης και Τηλεδιασκέψεων για τις ποικίλες Εκπαιδευτικές ανάγκες αλλά και για «Παρουσιάσεις» διαφόρων Τμημάτων και Διευθύνσεων του Νοσοκομείου, εντός του Φορέα (intranet). Αυτά, αξιοποιώντας το Ανοιχτό Λογισμικό «BigBlueButton». Δυστυχώς, στα μέσα του 2020, απενεργοποιήθηκε η πλατφόρμα λόγω περιορισμένων πόρων

15.        από τον Φεβρουάριο του 2020 προς ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ-Πιλοτική Λειτουργία: αυτοβούλως, ανάπτυξη και υλοποίηση (με ίδια μέσα) σε περιβάλλον Intranet «Διαδικτυακού/on line-real time μηχανισμού αποστολής Αιτημάτων -από διάφορα τμήματα του Νοσοκομείου- προς Ενέργεια από τα Τμήματα Πληροφορικής (e-IT-ticketing)», με στόχο, την άμεση και αποτελεσματικότερη συλλογή/επεξεργασία και ανταπόκριση επί των αιτημάτων, την μείωση της γραφειοκρατίας, τη περαιτέρω συμβολή στην κατεύθυνση «paperless Δημόσιο», την εξοικονόμηση πόρων (όχι ανάγκη εκτυπώσεων-δαπανών σε χαρτί και αναλωσίμων-επιβάρυνση εκτυπωτικού εξοπλισμού), την άμεση ηλεκτρονική αποτύπωση και «παρακολούθηση» του κάθε Αιτήματος σε κάθε του Βήμα. Συμπτωματικά, με την έλευση της πανδημίας του «Κορωνοϊού/Covid-19», θα μπορούσε να αποτελέσει και ένα καίριο μέσο περιορισμού και των «άσκοπων» διεπαφών μεταξύ του προσωπικού, που απαιτούνταν με την «γραφειοκρατική» μέχρι τότε διαδικασία

16.        σε πλήρη αξιοποίηση (από τον 04/2020), εκτάκτως λόγω της πανδημίας του «Κορωνοϊού/Covid-19»: αξιολογώντας την επιτακτικότητα των αναγκών, την ανάγκη του περιορισμού των -εν δυνάμει- κινδύνων στην διεπαφή μεταξύ του προσωπικού, αλλά και τον κίνδυνο απώλειας πολύτιμου χρόνου για το προσωπικό Υγείας (που δεν είναι «εξοικειωμένο» με Τεχνολογίες Πληροφορικής και είναι πολύ έντονα επιφορτισμένο –λόγω της συγκυρίας- με τον κύριο ρόλο του που είναι οι παροχές υπηρεσιών Υγείας), αυτοβούλως, ανάπτυξη και υλοποίηση (με ίδια μέσα) σε περιβάλλον Intranet, «Διαδικτυακού/on line-real time μηχανισμού ηλεκτρονικής συλλογής για την αποστολή Στοιχείων -που απαιτούντο από το Υπουργείο σε καθημερινή βάση από διάφορα τμήματα του Νοσοκομείου- προς άμεση Στατιστική Επεξεργασία από την Υποδιεύθυνση Πληροφορικής του Νοσοκομείου». Επίτευξη έγκαιρης, ορθής, εύκολης, ενιαία γραμμογραφημένης -για όλα τα Τμήματα/Υπηρεσίες/Γραφεία του νοσοκομείου- μορφής των υποβαλλόμενων στοιχείων, μείωση της γραφειοκρατίας, περιορισμός διεπαφών μεταξύ του προσωπικού στα μέτρα πρόληψης κατά του ιού, ταχεία αποστολή τελικών Στατιστικών για την πανδημία στις Αρχές

            Εξέλιξη-Εκδόσεις: Το 2ο τετράμηνο του 2020, αναπτύχθηκε και υλοποιήθηκε αντίστοιχα και η ΠΛΗΡΩΣ Διαδικτυακή έκδοση της Υπηρεσίας, με εφικτή πρόσβαση από οπουδήποτε υπάρχει σύνδεση διαδικτύου (όχι μόνο από Υπηρεσιακούς σταθμούς εργασίας του φορέα σε επίπεδο intranet που ήταν η αρχική -intranet- έκδοση). Στην έκδοση αυτή, έχει υλοποιηθεί γενικευμένος αμυντικός Μηχανισμός ελέγχου και Πιστοποίησης σύνδεσης των Υπαλλήλων καθώς και αποτροπής «συνδέσεων/επιθέσεων» της διαδικτυακής πλατφόρμας από «ρομπότ», ενώ υποστηρίζονται περισσότερες ΝΜ (γενικευμένη Πλατφόρμα υλοποίησης). Εξακολούθησε ωστόσο να αξιοποιείται η αρχική έκδοση αφού δεν υπήρχε πρακτική ανάγκη για κάτι περισσότερο εκτός του LAN της τρέχουσας ΝΜ

            Εξέλιξη-Εκδόσεις: Το 3ο τετράμηνο του 2020, υπήρξε εξέλιξή της (νεότερη έκδοση σε επίπεδο intranet) για να υποστηρίζει επιθυμητό «χρονικό παράθυρο» επίτρεψης υποβολής στοιχείων (που για υπηρεσιακούς λόγους λόγω του ρευστού εμβόλιμου προμήθειας και διάθεσης εκτάκτων υλικών, δεν τέθηκε σε αξιοποίηση)

            Εξέλιξη-Εκδόσεις: Τέλη 2020, υπήρξε εξέλιξή της (νεότερη έκδοση) που συμπληρωματικά αποδίδει -για κάθε επιτυχή εγγραφή Στοιχείων υποβολής στο Σύστημα- γραμμωτό κώδικα (barcode) αλλά και γραμμωτό κώδικα QR (QRcode) δύο (2) διαστάσεων, με δυνατότητα εκτύπωσης αυτών

17.        από τον Ιούλιο του 2020 προς ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ-Πιλοτική Λειτουργία: Σε συνεργασία με την Διευθύντρια της Μονάδας, ανάπτυξη και υλοποίηση (με ίδια μέσα) σε περιβάλλον Intranet «Διαδικτυακής Ηλεκτρονικής Υπηρεσίας πραγματικού χρόνου/on line-real time, Συλλογής Στοιχείων Ερωτηματολογίου (υποβολή/έλεγχοι πληρότητας και εγκυρότητας, συγκέντρωση σε αρχείο όλων των απαντήσεων και των αυτοματοποιημένα υπολογισθέντων δεικτών, για την άμεση στατιστική και μη επεξεργασία τους σε επίπεδο Κλινικής εικόνας) για τους Ασθενείς της Μονάδας ΜελέτηςΎπνου (ΜΜΥ) / (e-SC-REGISTERING

         Εξέλιξη-Εκδόσεις: Το 3ο τετράμηνο του 2021, υπήρξε εξέλιξή του (νεότερη έκδοση), οπότε και εξελίχθηκε/υλοποιήθηκε Διαδικτυακή Έκδοση (Internet), η οποία μπορεί να υποστηρίξει κάθε Νοσοκομειακή Μονάδα πλέον ενώ –λόγω της Διαδικτυακής της φύσης/άλλων κινδύνων- υλοποιήθηκαν επιπλέον Χαρακτηριστικά Ασφάλειας (απαίτηση Διαπιστευτηρίων Εισόδου για Εγγεγραμμένους Χρήστες/Χρήστριες, αμυντικός Μηχανισμός CAPTCHA και έλεγχοι αποτροπής μη εξουσιοδοτημένης πρόσβασης). Επίσης, παρέχεται και δυνατότητα εξαγωγής άμεσα των συμπληρωμένων Ερωτηματολογίων σε μορφή αρχείων Κειμένου/DOC. Εξακολούθησε ωστόσο να αξιοποιείται η αρχική έκδοση αφού δεν υπήρχε πρακτική ανάγκη για κάτι περισσότερο εκτός του LAN της τρέχουσας ΝΜ

18.     από τα μέσα του 2020, πλήρης Συντήρηση (και με σχεδιαστικές παρεμβάσεις/προσθήκες όπου καθίσταται εφικτό) του Διαδικτυακού Τόπου της ΝΜ «Αμαλία Φλέμιγκ» (www.flemig-hospital.gr)

19.    Σχεδιασμός, Ανάπτυξη και Υλοποίηση (2021) Πληροφοριακού Συστήματος (ΠΣ), «Διαδικτυακού/real time μηχανισμού ηλεκτρονικής συλλογής, ελέγχου πληρότητας και εγκυρότητας Στοιχείων Ερωτηματολογίου Ικανοποίησης Ασθενών, για το Διατομεακό Τμήμα Επειγόντων Περιστατικών (ΤΕΠ/ED) Νοσοκομείου» («e-EVALUATE QUALITY of ED SERVICES»). Αναλυτικότερα, συγκέντρωση σε ηλεκτρονικό Αρχείο, όλων των απαντήσεων και συμπληρωματικών στοιχείων, για την άμεση Στατιστική Επεξεργασία τους με στόχο τη Λήψη αποφάσεων και Διορθωτικών παρεμβάσεων, για τη Βελτίωση της Ποιότητας των παρεχομένων Υπηρεσιών από το Τμήμα. Κατά την ορθή και πλήρη υποβολή, τότε γίνεται επιτυχής καταχώρηση στο ΠΣ και απόδοση αντίστοιχα ενός μοναδικού ραβδωτού κώδικα (BARCODE). Για τη μέγιστη δυνατή ορθή συμπλήρωση επί των απαντήσεων και προς αποφυγή λαθών/παραλείψεων, αναπτύχθηκαν αλγοριθμικοί έλεγχοι διασφάλισης ορθότητας και πληρότητας επί των απαντήσεων, με παροχή σαφών και με ακρίβεια σχετικών υποδείξεων στο Χρήστη/Χρήστρια (για να καταστεί τελικά δυνατή η Υποβολή με τα πλήρη και προβλεπόμενα Στοιχεία). Αναπτύχθηκαν/υλοποιήθηκαν και Σύγχρονοι Μηχανισμοί Ασφαλείας για τον εντοπισμό -τυχόν- απόπειρας μη επιτρεπτής καταχώρησης στο Σύστημα ακόμα και από «αυτοματοποιημένες μηχανές/ρομπότ»

            Εξέλιξη-Εκδόσεις: τον Μάιο του 2021, υπήρξε εξέλιξη της Υλοποίησης του Ερωτηματολογίου ΤΕΠ (νεότερη έκδοση) που συμπληρωματικά αποδίδει -για κάθε επιτυχή εγγραφή Στοιχείων υποβολής στο Σύστημα- γραμμωτό κώδικα (barcode) αλλά και γραμμωτό κώδικα QR (QRcode) δύο (2) διαστάσεων, με δυνατότητα εκτύπωσης αυτών

20.    Ανάπτυξη και υλοποίηση (2021) «Διαδικτυακού μηχανισμού καταγραφής στοιχείων Επισκεψιμότητας σε στοχευμένες Ιστοσελίδες του Διαδικτυακού τόπου του Νοσοκομείου, για την αποτίμησή τους/εξαγωγή συμπερασμάτων» («e-EVALUATE TRAFFIC RATING of WEB PAGES»)

21.    Σταδιακή αναπροσαρμογή (2021) του Κώδικα των επιμέρους ιστοσελίδων του Διαδικτυακού τόπου του Νοσοκομείου, στα πλαίσια υιοθέτησης (ψηφιακού) ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΟY ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ (https), διασφαλίζοντας την Ταυτότητα, Αξιοπιστία και Φερεγγυότητα του Φορέα καθώς και την Αξιοπιστία των τηρούμενων συλλεγμένων Στοιχείων σε αυτές

22.    Σταδιακή Ανάλυση και Ενσωμάτωση Σύγχρονων Πολιτικών Ασφάλειας (2021) στις ήδη υφιστάμενες, με αξιοποίηση σχετικού Εξοπλισμού (firewall/application control), για την παροχή Υπηρεσιών ελεγχόμενης πρόσβασης σε Διαδικτυακές Υπηρεσίες από τον υπολογιστικό εξοπλισμό του Νοσοκομείου [πέραν των υφιστάμενων μηχανισμών της Κεντρικής Πλατφόρμας (λογισμικού) Αντιϊικής προστασίας και ελέγχου περιεχομένου που διαθέτει το Νοσοκομείο από το 2015]. Ο σχετικός Eξοπλισμός παραμετροποιήθηκε και συντηρείται από την Υπηρεσία Πληροφορικής του Νοσοκομείου, ενώ διαρκώς εξελίσσονται και ενσωματώνονται από το προσωπικό της σταδιακά και επιπλέον ασφαλιστικές δικλείδες για το Νοσοκομείο. Στόχευση: Η Εφαρμογή επιπλέον Σύγχρονων μέτρων ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ και ΕΞΟΡΘΟΛΟΓΙΣΜΟΥ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗΣ των Υπηρεσιακών Πόρων, καθώς και η Υποστήριξη τέτοιων Πολιτικών και σε (φορητές) κινητές συσκευές (ταμπλέτες, κινητά τηλέφωνα κλπ) που έχουν πρόσβαση στο τοπικό δίκτυο δεδομένων του Νοσοκομείου

23.     Ανάπτυξη και Υλοποίηση (2022, σε συνέχεια του -20-) Δυναμικού Περιεχομένου Γραφημάτων σε Ιστοτόπους/Ιστοσελίδες (μέσω διασύνδεσης με Βάσεις Δεδομένων MySQL), αξιοποιώντας την Τεχνολογία SVG (Scalable Vector Graphics)

24.    Oι όποιες Εφαρμογές/Διαδικτυακοί τόποι (websites), αναπτύχθηκαν και Αναπτύσσονται με ίδια μέσα από το Προσωπικό της Πληροφορικής (από το 2002), υποστηρίζονται και αναβαθμίζονται με αποκλειστική μέριμνα του Προσωπικού της (φέροντας οι σχετικές ιστοσελίδες ανάλογη σχετική σήμανση) και με μηδενικό κόστος -επίσης- για το Φορέα


To 2019, τέθηκε σε Εφαρμογή η ενεργοποίηση «διαχωρισμού» της Υποδιεύθυνσης Πληροφορικής σε δύο (2) επιμέρους Τμήματα:

       1. Λειτουργίας και Διαχείρισης Λογισμικών Εφαρμογών (SOFTWARE)

       2. Λειτουργίας και Διαχείρισης Δικτύων & Υπολογιστών (HARDWARE)

 

Η Πληροφορική της Νοσοκομειακής Μονάδας «Σισμανόγλειο», από την πλευρά της καθημερινά συνεισφέρει με πραγματικά Δεδομένα και Δείκτες, στην κοινή κατεύθυνση βελτίωσης των Υπηρεσιών του Νοσοκομείου και αναβάθμισης της εικόνας του χώρου, μέσα σε ένα πλαίσιο αμοιβαίας καλής θέλησης και συνεργασίας με όλα τα επιμέρους Τμήματα/Γραφεία (όχι μόνο τα Διοικητικά), που αποτελεί –εξίσου με τα προηγούμενα- βασικό συστατικό στοιχείο για την επίτευξη ουσιαστικών αποτελεσμάτων, εξοικονομώντας σημαντικούς πόρους για το Νοσοκομείο και τους Στόχους του.


Επιστροφή στις Κύριες Επιλογές



 

Στελέχωση Υπηρεσίας - Ανθρώπινο Δυναμικό

Η Υποδιεύθυνση Πληροφορικής της Νοσοκομειακής Μονάδας (ΝΜ) «Σισμανόγλειο» στελεχώνεται από Προσωπικό Κλάδων

[Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (ΔΕ), Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (ΤΕ), Πανεπιστημιακής Εκπαίδευσης (ΠΕ)]

Ειδικοτήτων Πληροφορικής

Κεντρικό Email Επικοινωνίας με την ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ (it at sismanoglio.gr)
(αυτόματα το email προωθείται σε όλο το Προσωπικό της Υπηρεσίας)

 


Επιστροφή στις Κύριες Επιλογές



 

Έρευνα/Research

Τίτλος/Title (επιλέξιμος για να δείτε το ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ Περιεχόμενο/clickable to view it's Content IN DETAIL)

Using Machine Learning for Predicting the Hospitalization of Emergency Department Patients

Exploratory Clustering for Emergency Department Patients

Prediction of Hospitalization Using Machine Learning for Emergency Department Patients

Using Machine Learning Techniques to Predict Hospital Admission at the Emergency Department

Admission and Discharge Following Ambulance Transport to the Emergency Department

Predicting Hospital Admission for Emergency Department Patients: A Machine Learning Approach

Machine Learning for Antibiotic Resistance Prediction: A Prototype Using Off-the-Shelf Techniques and Entry-Level Data to Guide Empiric Antimicrobial Therapy

Using machine learning models to predict antimicrobial resistance and assist urologists in decision-making regarding empirical antibiotic treatment

Analyzing Acute Care Surgery Patient Flow in the Emergency Department During COVID-19 Pandemic

Using Machine Learning to Predict Antimicrobial Resistance of Acinetobacter Baumannii, Klebsiella Pneumoniae and Pseudomonas Aeruginosa Strains

Using Machine Learning Algorithms to Predict Antimicrobial Resistance and Assist Empirical Treatment

Using Machine Learning Techniques to Aid Empirical Antibiotic Therapy Decisions in the Intensive Care Unit of a General Hospital in Greece

A 2-Year Single-Centre Audit on Antibiotic Resistance of Pseudomonas aeruginosa, Acinetobacter baumannii and Klebsiella pneumoniae Strains from an Intensive Care Unit and Other Wards in a General Public Hospital in Greece

Using Microbiological Data Analysis to Tackle Antibiotic Resistance of Klebsiella Pneumoniae


Επιστροφή στις Κύριες Επιλογές



 

Βραβεύσεις-Καινοτομία

Τίτλος/Title (επιλέξιμος για να δείτε το ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ Περιεχόμενο/clickable to view it's Content IN DETAIL)

Impact BITE Awards 2021SILVER βραβείο στην κατηγορία Τεχνητή Νοημοσύνη (ΑΙ) με θέμα «ΧΡΗΣΗ ΜΕΘΟΔΩΝ ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ/ΒΑΘΙΑΣ ΜΑΘΗΣΗΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΝΤΟΠΙΣΜΟ ΠΝΕΥΜΟΝΙΚΗΣ ΕΜΒΟΛΗΣ ΣΕ ΑΞΟΝΙΚΕΣ ΑΓΓΕΙΟΓΡΑΦΙΕΣ ΤΩΝ ΠΝΕΥΜΟΝΙΚΩΝ ΑΡΤΗΡΙΩΝ ΣΕ ΑΣΘΕΝΕΙΣ COVID-19» για τα Γ.Ν.Α. «Σισμανόγλειο-Αμαλία Φλέμιγκ» Ν.Π.Δ.Δ. και το Ερευνητικό Κέντρο «ΑΘΗΝΑ»

Healthcare Business Awards 2021: GOLD βραβείο στην κατηγορία «Ποιότητα Υπηρεσιών» με τίτλο: «Ανάπτυξη–Υλοποίηση εφαρμογών Πληροφορικής, για την αναβάθμιση της ποιότητας των υπηρεσιών του Διατομεακού Τμήματος Επειγόντων Περιστατικών (ΤΕΠ) και την παροχή σύγχρονων μέσων στην ενημέρωση προσωπικού και ασθενών»

Healthcare Business Awards 2021: SILVER βραβείο στην κατηγορία «Ερευνητικό Έργο σε Πανεπιστήμια/Εκπαιδευτικά Ιδρύματα/Ερευνητικά Κέντρα/Νοσοκομεία» με τίτλο: «Αξιοποίηση των ψηφιακών δεδομένων προσέλευσης των ασθενών στο Τμήμα Επειγόντων Περιστατικών (ΤΕΠ) της Νοσοκομειακής Μονάδας 'Σισμανόγλειο'»

Healthcare Business Awards 2021: BRONZE βραβείο στην κατηγορία «e-Health: Ψηφιακές εφαρμογές για τη διαχείριση/υποστήριξη μονάδων υγείας» με τίτλο: «Διαδικτυακό πληροφοριακό σύστημα (e-ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ) Συλλογής Στοιχείων Υλικών/Εξοπλισμού Νοσοκομειακής Μονάδας, για τον προγραμματισμό και ενημέρωση της ΥΠΕ, σχετικά με την πανδημία του Κορωνοϊού Covid-19»

>>> Ανάρτηση στο Αποθετήριο Καινοτομιών της Ελληνικής Δημόσιας Διοίκησης με θέμα «Διαδικτυακό πληροφοριακό σύστημα διαχείρισης εργασιών και αποθήκης Νοσοκομειακής Μονάδας»

Healthcare Business Awards 2020: SILVER βραβείο στην κατηγορία «Ερευνητικό Έργο σε Πανεπιστήμια/Εκπαιδευτικά Ιδρύματα/Ερευνητικά Κέντρα/Νοσοκομεία» για έρευνα με τίτλο: «Χρήση μεθόδων Τεχνητής Νοημοσύνης για την υποβοήθηση της λήψης απόφασης εμπειρικής θεραπείας στη Μ.Ε.Θ. και στις Παθολογικές Κλινικές της Νοσοκομειακής μονάδας «ΣΙΣΜΑΝΟΓΛΕΙΟ» του ΓΝΑ «ΣΙΣΜΑΝΟΓΛΕΙΟ-ΑΜ.ΦΛΕΜΙΓΚ»

Impact BITE Awards 2020:  GOLD βραβείο στην κατηγορία Τεχνητή Νοημοσύνη (ΑΙ) με θέμα «Νέα Προτεινόμενη Τεχνική με Χρήση Μεθόδων Τεχνητής Νοημοσύνης / Μηχανικής Μάθησης για την Υποβοήθηση της Λήψης Απόφασης Εμπειρικής Θεραπείας στη Μ.Ε.Θ. του Νοσοκομείου ΣΙΣΜΑΝΟΓΛΕΙΟ»

>>> Ανάρτηση στο Αποθετήριο Καινοτομιών της Ελληνικής Δημόσιας Διοίκησης με θέμα «Χρήση Τεχνητής Νοημοσύνης στην Εμπειρική Θεραπεία»

Healthcare Business Awards 2019: BRONZE βραβείο στην κατηγορία Αποτελεσματική Διοίκηση Κλινικής Δημοσίου Νοσοκομείου με θέμα «Μελέτη Ελέγχου Αντοχής στα Αντιβιοτικά Στελεχών Pseudomonas aeruginosa, Acinetobacter baumannii και Klebsiella pneumoniae στη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας και σε άλλες Κλινικές Γενικού Νοσοκομείου»


Επιστροφή στις Κύριες Επιλογές



 

Συνέδρια-Άλλες συμμετοχές

Συνέδριο/Συμμετοχή

Θέμα/Σύνοψη

Συνοδευτικό βοηθητικό υλικό

Υποβολή υποψηφιότητας στα ετήσια «Healthcare Business Awards» (2022)

«Διαδικτυακό πληροφοριακό σύστημα (e-ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ) [γενικευμένης Έκδοσης για την υποστήριξη κάθε Νοσοκομειακής Μονάδας] Υποβολής, Ελέγχου πληρότητας και Εγκυρότητας Στοιχείων Ερωτηματολογίων Ασθενών της εκάστοτε Μονάδας Μελέτης Ύπνου» [Ενότητα συμμετοχής: 3.4.Ποιότητα Υπηρεσιών & Φροντίδας Ασθενών] (07/2022)

Ανάλυση-Ανάπτυξη-Υλοποίηση ΜΙΑΣ ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΗΣ σύγχρονης, Διαδικτυακής e-ΠΛΑΤΦΟΡΜΑΣ για κάθε Νοσοκομειακή Μονάδα (ΝΜ), που αφορά τη συλλογή των υποβαλλόμενων Στοιχείων (κατόπιν «έξυπνου» ηλεκτρονικού μηχανισμού ελέγχων Πληρότητας & Εγκυρότητας πεδίων, για τον περιορισμό λαθών & παραλείψεων) πολυσύνθετων Ερωτηματολογίων, για τους Ασθενείς της εκάστοτε Μονάδας Μελέτης Ύπνου (ΜΜΥ).

Φέρει εκτεταμένα χαρακτηριστικά Ασφαλείας (λόγω της τελικής Διαδικτυακής της φύσης που εξελίχθηκε μέχρι τα τέλη του 2021), υποστηρίζοντας έτσι δυνητικά πλέον κάθε ΝΜ.

Στόχευση να παρέχονται πλέον ταχύτερες, σύγχρονες, ψηφιακές υπηρεσίες, με περισσότερη ασφάλεια (υγειονομική και μη), διευκολύνοντας (αλλά και βελτιστοποιώντας χρονικά και ποιοτικά σε επίπεδο Εξέτασης) Ασθενείς, Νοσηλευτικό και Ιατρικό προσωπικό. Ενσωματώνονται αυτοματοποιημένα υπολογιζόμενοι βοηθητικοί «Δείκτες» στα Στοιχεία, μηχανισμοί/αυτοματισμοί ηλεκτρονικής & άμεσης Ενημέρωσης (Ασθενούς & Υπεύθυνου/ης ΜΜΥ) ενώ παρέχεται και μία «ηλεκτρονική δεξαμενή» πολύτιμων Δεδομένων.

Yλικό παρουσίασης κατά την υποβολή του Φακέλου υποψηφιότητας του σχετικού προτεινόμενου Πληροφοριακού Συστήματος (07/2022)

(Aρχείο μορφής/Type of file: pdf)

Υποβολή υποψηφιότητας στα ετήσια «Healthcare Business Awards» (2021)

«Ανάπτυξη-Υλοποίηση εφαρμογών Πληροφορικής, για την αναβάθμιση της ποιότητας των υπηρεσιών του Διατομεακού Τμήματος Επειγόντων Περιστατικών (ΤΕΠ) και την παροχή σύγχρονων μέσων στην ενημέρωση προσωπικού και ασθενών» [Ενότητα συμμετοχής: 3.5.Ποιότητα Υπηρεσιών] (06/2021)

1) ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟΥ ΤΟΠΟΥ (δύο γλωσσών) «Διατομεακού Τμήματος Επειγόντων Περιστατικών -ΤΕΠ- Νοσοκομειακής Μονάδας "Σισμανόγλειο"»

2) ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ/ΨΗΦΙΑΚΗ ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ (Digital Signage) ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ/ΚΟΙΝΟΥ ΣΕ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΧΡΟΝΟ

3) ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΥ ΧΡΟΝΟΥ (REAL TIME), ΥΠΟΒΟΛΗΣ, ΕΛΕΓΧΟΥ ΠΛΗΡΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΕΓΚΥΡΟΤΗΤΑΣ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟΥ Ικανοποίησης Ασθενών [ΜΕ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΣΕ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΑΡΧΕΙΟ ΜΕ ΤΗ ΜΕΓΙΣΤΗ ΔΥΝΑΤΗ «ΦΙΛΙΚΗ ΜΟΡΦΗ» ΔΙΑΡΘΡΩΣΗΣ, ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΜΕΣΗ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΑΠΑΝΤΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΠΟΥ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΘΗΚΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ] / ΑΠΟΔΟΣΗ ΜΟΝΑΔΙΚΟΥ ΡΑΒΔΩΤΟΥ ΚΩΔΙΚΑ (BARCODE και QRCODE) ΑΝΑ ΚΑΤΑΧΩΡΙΣΗ

Yλικό παρουσίασης κατά την υποβολή του Φακέλου υποψηφιότητας (06/2021)

(Aρχείο μορφής/Type of file: pdf)


Βραβεύτηκε στις 20/09/2021 με GOLD Βραβείο στην κατηγορία «Ποιότητα Υπηρεσιών»

Υποβολή υποψηφιότητας στα ετήσια «Healthcare Business Awards» (2021)

«Διαδικτυακό πληροφοριακό σύστημα (e-ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ) Συλλογής Στοιχείων Υλικών/Εξοπλισμού Νοσοκομειακής Μονάδας, για τον προγραμματισμό και ενημέρωση της ΥΠΕ, σχετικά με την πανδημία του Κορωνοϊού Covid-19» [Ενότητα συμμετοχής: 9.E-HEALTH / 9.3.Ψηφιακές εφαρμογές για τη διαχείριση/υποστήριξη μονάδων υγείας] (06/2021)


Υποβλήθηκε προς Αξιολόγηση τον 12/2021 στο Αποθετήριο Καινοτομιών της ελληνικής δημόσιας διοίκησης (Υπουργείο Εσωτερικών

ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΥ ΧΡΟΝΟΥ (REAL TIME), ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΚΑΙ ΣΥΛΛΟΓΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ, ΚΑΙΡΙΩΝ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΑΝΑ ΚΛΙΝΙΚΗ/ΤΜΗΜΑ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΑΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ, ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΑΧΕΙΑ, ΕΝΙΑΙΑ ΓΡΑΜΜΟΓΡΑΦΗΜΕΝΗ ΕΞΑΓΩΓΗ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΩΝ ΑΡΧΩΝ, ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΝΔΗΜΙΑ ΤΟΥ ΚΟΡΩΝΟΪΟΥ (Covid-19)

Yλικό παρουσίασης κατά την υποβολή του Φακέλου υποψηφιότητας (06/2021)

(Aρχείο μορφής/Type of file: pdf)


Βραβεύτηκε στις 20/09/2021 με BRONZE Βραβείο στην κατηγορία «e-Health: Ψηφιακές εφαρμογές για τη διαχείριση/υποστήριξη μονάδων υγείας»


Εγκρίθηκε και καταχωρίστηκε τον 03/2022 στο Αποθετήριο Καινοτομιών της ελληνικής δημόσιας διοίκησης (Υπουργείο Εσωτερικών) με τίτλο «Διαδικτυακό πληροφοριακό σύστημα διαχείρισης εργασιών και αποθήκης Νοσοκομειακής Μονάδας» [Τομέας πολιτικής: Δημόσια Διακυβέρνηση / Πεδίο καινοτομίας: Διαχείριση λοιπών και οικονομικών πόρων / Τύπος Καινοτομίας: Διαχείριση υποδομών και χρηματοοικονομικών πόρων, Διαχείριση δεδομένων και λήψη αποφάσεων / Κατηγορίες: Καλές Πρακτικές, Διαχείριση Δεδομένων και λήψη αποφάσεων, Διαχείριση υποδομών και χρηματοοικονομικών πόρων, Τομέας Πολιτικής Καινοτομίας, Δημόσια Διοίκηση]

Ετήσιο Συνέδριο

«Health IT Conference»(15-16/06/2021)

«Ανάπτυξη και Χρήση Ψηφιακής Πλατφόρμας Διαχείρισης Αποθεμάτων Κρίσιμου Ιατροτεχνολογικού, Υγειονομικού Υλικού & Φαρμάκων για την αντιμετώπιση της πανδημίας SARS COVID-19 στο Νοσοκομείο “ΣΙΣΜΑΝΟΓΛΕΙΟ-ΑΜΑΛΙΑ ΦΛΕΜΙΓΚ”»

Παρουσίαση (15/06/2021)

(Aρχείο μορφής/Type of file: pdf)


Επιστροφή στις Κύριες Επιλογές



 

Στοιχεία Επικοινωνίας με την Πληροφορική του Νοσοκομείου


Τηλέφωνα Επικοινωνίας:

213 - 2058 - 231 / 514 / 515 / 372 / 392 / 415 / 134 / 234 / 445 / 023

Σαρώστε με τη Συσκευή σας (π.χ. το κινητό σας τηλέφωνο) το ακόλουθο QRcode, για την άμεση καταχώριση στη Συσκευή σας των Στοιχείων Επικοινωνίας με την Υποδιεύθυνση Πληροφορικής του Νοσοκομείου:
Κεντρικό Email Επικοινωνίας με την ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ (it at sismanoglio.gr)
(αυτόματα το email προωθείται σε όλο το Προσωπικό της Υπηρεσίας)
Ιστοσελίδα (web site) Πληροφορικής www.sismanoglio.gr/it
Διαδικτυακός Τόπος (web site) Νοσοκομείου www.sismanoglio.gr
Γραφεία Πληροφορικής : ΚΤΗΡΙΟ Ν4 - ΙΣΟΓΕΙΟ (Διοικητικές Υπηρεσίες)

Επιστροφή στις Κύριες Επιλογές


4


 

Χάρτης Περιοχής προσέγγισης στο Νοσοκομείο

Τέρμα Οδού Σισμανογλείου - Υπηρεσία Πληροφορικής : ΚΤΗΡΙΟ Ν4 - ΙΣΟΓΕΙΟ (Διοικητικές Υπηρεσίες)

Συγκοινωνία : Από ΗΣΑΠ Αμαρουσίου μέσω Γραμμής 030 Τοπικού Λεωφορείου (Τέρμα Σισμανόγλειο)

Χάρτης

 Δυναμικός Χάρτης (μέσω Google Maps):


Προβολή μεγαλύτερου χάρτη


Επιστροφή στις Κύριες Επιλογές


Επιστροφή στον Κύριο Διαδικτυακό Τόπο του Νοσοκομείου