ΔΙΑΤΟΜΕΑΚΟ ΤΜΗΜΑ ΕΠΕΙΓΟΝΤΩΝ ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΩΝ (ΤΕΠ)

ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ/ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΥ ΧΡΟΝΟΥ

«Eρωτηματολόγιο Ικανοποίησης Ασθενών TEΠ ΓΝA Σισμανόγλειο»

(με αλγοριθμικούς ελέγχους διασφάλισης ορθότητας και πληρότητας)

 


Το Ερωτηματολόγιο και οι Αυτοματισμοί Ελέγχων και Καταχωρίσεων, τηρούν τους Κανόνες του ΓΚΠΔ (Γενικού Κανονισμού Προστασίας Δεδομένων/GDPR), σεβόμενοι τις Επιλογές σας (και την Ανωνυμία σας εφόσον δεν επιθυμείτε την καταχώριση ευαίσθητων προσωπικών σας στοιχείων, μη απαντώντας στις σχετικές ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΕΣ ερωτήσεις). Επίσης, έχουν αναπτυχθεί/υλοποιηθεί Σύγχρονοι Μηχανισμοί Ασφαλείας για τον εντοπισμό -τυχόν- απόπειρας μη επιτρεπτής καταχώρισης στο Σύστημα ακόμα και από «μηχανές».

 

ΕΙΔΙΚΗ ΕΚΔΟΣΗ ΓΙΑ ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΜΕΣΩ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ (App) ΑΠΟ ΣΥΣΚΕΥΕΣ Android

Android App «SISMApp»: Επιλέξτε εδώ από την κινητή συσκευή σας (ή σαρώστε με τη συσκευή σας το διπλανό QRcode), για την καταβίβαση και εγκατάσταση σε αυτή της παρούσας Εφαρμογής (App)/αρχείο apk

Διευκρινίσεις:
> Η Εφαρμογή ΔΕΝ περιέχει διαφημίσεις, διατίθεται ΔΩΡΕΑΝ και ΧΩΡΙΣ χρονικούς περιορισμούς.
> Οι προσφερόμενες ηλεκτρονικές e-Υπηρεσίες της ΔΕΝ κάνουν χρήση κανενός τύπου cookie ή/και οποιουδήποτε μηχανισμού συλλογής και τήρησης ευαίσθητων προσωπικών δεδομένων, σεβόμενη την Ιδιωτικότητά σας.
> Για την εγκατάσταση και αξιοποίησή της, ΔΕΝ απαιτείται λογαριασμός σύνδεσης της κινητής συσκευής σας σε Υπηρεσίες, παρά μόνο σύνδεσή της στο Διαδίκτυο (Internet).

***_Η Εφαρμογή πρέπει να εγκαθίσταται ΜΟΝΟ από τον παρόντα επίσημο διαδικτυακό τόπο, διασφαλίζοντας έτσι την Αξιοπιστία διάθεσής της από αυτόν, από τον οποίο και είναι ελεύθερα διαθέσιμη, ενημερούμενη και Ασφαλής_***

©2023 Ανάλυση-Ανάπτυξη-Υλοποίηση-Συντήρηση: Προσωπικό Υποδιεύθυνσης Πληροφορικής Νοσοκομειακής Μονάδας «Σισμανόγλειο»

Η Υπηρεσία είναι προσβάσιμη και από (φορητές) κινητές συσκευές (ταμπλέτες, κινητά τηλέφωνα κλπ).

Συνιστάται η χρήση πρόσφατης γενιάς προγράμματος περιήγησης (browser).

Οι Μηχανισμοί/Iστοσελίδες του Συστήματος, έχουν υλοποιηθεί (κώδικας) με χρήση Σύγχρονων τεχνολογιών (HTML, HTML5, JavaScript, PHP) ενώ φέρουν ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΟ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ (https), διασφαλίζοντας την Ταυτότητα, Αξιοπιστία και Φερεγγυότητα του Φορέα καθώς και την Αξιοπιστία των τηρούμενων συλλεγμένων Στοιχείων σε αυτό.

----------------------------------------------------

Αξιολογήστε μας και βοηθήστε μας να γίνουμε ακόμη καλύτεροι συμπληρώνοντας όσο γίνεται προσεκτικά και με ακρίβεια, τα ακόλουθα Πεδία/Ερωτήσεις

* =  ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ ΠΕΔΙΟ  (πρέπει/απαιτείται το πεδίο/ερώτηση να συμπληρωθεί προσεκτικά ανάλογα)

Οι απαντήσεις σας, υπόκεινται σε ανάλογους (απλούς αλλά και σύνθετους αλγοριθμικούς) λογικούς ελέγχους, προκειμένου να αποτραπούν λογικά λάθη/παραλείψεις προτού γίνει αποδεκτή η υποβολή τους, διασφαλίζοντας την ορθότητα και πληρότητα τους επί της επεξεργασίας που θα ακολουθήσει συγκεντρωτικά από μέρους μας.

Σας Ευχαριστούμε προκαταβολικά για τη συμβολή σας στην Αξιολόγηση και Βελτίωση των Υπηρεσιών μας!


ΕΚΚΙΝΗΣΗ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟΥ

1. Αν το επιθυμείτε (ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΟ ΠΕΔΙΟ/ΕΡΩΤΗΜΑ), μπορείτε να μας γνωστοποιήσετε το προσωπικό σας email (διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου), προκειμένου να μπορούμε να επικοινωνήσουμε μαζί σας αν κριθεί σκόπιμο:

Δηλώστε (αν το επιθυμείτε, δεν απαιτείται λόγω ΓΚΠΔ/GDPR) προσεκτικά την (υπαρκτή, έγκυρη) Διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (email) σας, για κάθε -τυχούσα- μελλοντική επικοινωνία μαζί σας:


* 2. Ποιά ημερομηνία επισκεφθήκατε το Τμήμα Επειγόντων Περιστατικών;

α) Παρακαλούμε δηλώστε προσεκτικά την ημερολογιακή ΗΜΕΡΑ: β) Παρακαλούμε δηλώστε προσεκτικά το ΜΗΝΑ: γ) Παρακαλούμε δηλώστε προσεκτικά το ΕΤΟΣ:

* 3. Ποιά ώρα (ωριαίο διάστημα) της ημέρας ήταν;

07:00-15:00 15:00-23:00 23:00-07:00

* 4. Πόσο Ικανοποιημένος/η είστε από την Υποδοχή και την Διαμονή σας, όσον αφορά τη(ν)...

α) Συμπεριφορά προσωπικού γραμματείας Επειγόντων;

Πάρα Πολύ Πολύ Μέτρια Λίγο Καθόλου

β) Παροχή πληροφοριών (που να πάτε, τι να κάνετε);

Πάρα Πολύ Πολύ Μέτρια Λίγο Καθόλου

γ) Ύπαρξη πινακίδων για τη διευκόλυνση προσανατολισμού;

Πάρα Πολύ Πολύ Μέτρια Λίγο Καθόλου

δ) Καθαριότητα χώρων υποδοχής και αναμονής;

Πάρα Πολύ Πολύ Μέτρια Λίγο Καθόλου

ε) Λειτουργικότητα χώρων;

Πάρα Πολύ Πολύ Μέτρια Λίγο Καθόλου

ζ) Ύπαρξη ελεύθερων καθισμάτων την ώρα της αναμονής;

Πάρα Πολύ Πολύ Μέτρια Λίγο Καθόλου

η) Καθαριότητα βοηθητικών χώρων (τουαλέτες, σκάλες);

Πάρα Πολύ Πολύ Μέτρια Λίγο Καθόλου

* 5. Πόσος χρόνος αναμονής μεσολάβησε από την ώρα προσέλευσης στο Τμήμα Επειγόντων έως και την εξέτασή σας στο Ιατρείο Διαλογής (TRIAGE);


* 6. Πόσος χρόνος παραμονής μεσολάβησε από την ώρα προσέλευσης στο ΤΕΠ έως την έξοδό σας;


* 7. Πόσο Ικανοποιημένος/η είστε από την Ιατρική Φροντίδα που λάβατε, όσον αφορά τη(ν)...

α) Ποιότητα ιατρικής φροντίδας (εμπειρία, ικανότητα ιατρών);

Πάρα Πολύ Πολύ Μέτρια Λίγο Καθόλου

β) Συμπεριφορά ιατρών (ευγένεια, σεβασμός);

Πάρα Πολύ Πολύ Μέτρια Λίγο Καθόλου

γ) Πλήρη και κατανοητή ενημέρωση από τους ιατρούς σχετικά με την πορεία της ασθένειας και θεραπείας σας;

Πάρα Πολύ Πολύ Μέτρια Λίγο Καθόλου

* 8. Πόσο Ικανοποιημένος/η είστε από τη Νοσηλευτική Φροντίδα που λάβατε, όσον αφορά τη(ν)...

α) Ποιότητα νοσηλευτικής φροντίδας (εμπειρία, ικανότητα νοσηλευτών);

Πάρα Πολύ Πολύ Μέτρια Λίγο Καθόλου

β) Συμπεριφορά νοσηλευτικού προσωπικού;

Πάρα Πολύ Πολύ Μέτρια Λίγο Καθόλου

* 9. Πόσο Ικανοποιημένος/η είστε από την Διαχείριση του πόνου, όσον αφορά...

α) τη Συμπεριφορά Ιατρικού προσωπικού στην αρχική αντιμετώπιση;

Πάρα Πολύ Πολύ Μέτρια Λίγο Καθόλου

β) αν Σας ενημέρωσαν για την κατηγορία του παυσίπονου;

Πάρα Πολύ Πολύ Μέτρια Λίγο Καθόλου

γ) αν Σας ρώτησαν αν βελτιώθηκε η ενόχλησή σας;

Πάρα Πολύ Πολύ Μέτρια Λίγο Καθόλου

δ) τη Συμπεριφορά νοσηλευτικού προσωπικού στη διαχείρισή σας;

Πάρα Πολύ Πολύ Μέτρια Λίγο Καθόλου

* 10. Πόσο Ικανοποιημένος/η είστε από τις Διοικητικές Υπηρεσίες, όσον αφορά τη(ν)...

α) Συμπεριφορά (ευγένεια, ενημέρωση, σεβασμός);

Πάρα Πολύ Πολύ Μέτρια Λίγο Καθόλου

β) Ταχύτητα εξυπηρέτησης;

Πάρα Πολύ Πολύ Μέτρια Λίγο Καθόλου

* 11. Υποβληθήκατε σε κάποια εξέταση;


*ΕΦΟΣΟΝ ΕΧΕΤΕ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ 'Ναι' ΠΩΣ ΥΠΟΒΛΗΘΗΚΑΤΕ ΣΕ ΚΑΠΟΙΑ ΕΞΕΤΑΣΗ, ΤΟΤΕ ΕΠΙΛΕΞΤΕ στην Ερώτηση 12. Επιλέξτε ποια ήταν αυτή (ΑΝ ΥΠΟΒΛΗΘΗΚΑΤΕ ΣΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΑΠΟ ΜΙΑ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ, ΕΠΙΛΕΞΤΕ ΤΟΤΕ ΜΟΝΟ ΕΚΕΙΝΗ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΠΙΟ ΧΡΟΝΟΒΟΡΑ);


*ΕΦΟΣΟΝ ΕΧΕΤΕ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ 'Ναι' ΠΩΣ ΥΠΟΒΛΗΘΗΚΑΤΕ ΣΕ ΚΑΠΟΙΑ ΕΞΕΤΑΣΗ, ΤΟΤΕ ΕΠΙΛΕΞΤΕ στην Ερώτηση 13. Πόσος χρόνος αναμονής μεσολάβησε από την ώρα που σας ενημέρωσε ο ιατρός για την ανάγκη υποβολής σας στην εξέταση, έως και την μεταφορά σας στο εργαστήριο για την εξέταση;


*ΕΦΟΣΟΝ ΕΧΕΤΕ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ 'Ναι' ΠΩΣ ΥΠΟΒΛΗΘΗΚΑΤΕ ΣΕ ΚΑΠΟΙΑ ΕΞΕΤΑΣΗ, ΤΟΤΕ ΕΠΙΛΕΞΤΕ στην Ερώτηση 14. Πόσος χρόνος αναμονής μεσολάβησε από την ώρα άφιξής σας στο εργαστήριο έως και την πραγματοποίηση της εξέτασης;


*ΕΦΟΣΟΝ ΕΧΕΤΕ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ 'Ναι' ΠΩΣ ΥΠΟΒΛΗΘΗΚΑΤΕ ΣΕ ΚΑΠΟΙΑ ΕΞΕΤΑΣΗ, ΤΟΤΕ ΕΠΙΛΕΞΤΕ στην Ερώτηση 15. Πόσο Ικανοποιημένος/η είστε από τη συμπεριφορά του προσωπικού του Εργαστηρίου όπου υποβληθήκατε σε εξέταση;

Πάρα Πολύ Πολύ Μέτρια Λίγο Καθόλου

16. Εάν νοσηλευτήκατε στο Θάλαμο Βραχείας Νοσηλείας ΤΕΠ, πόσο ικανοποιημένος/η είστε από την ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών του τμήματος; (νοσηλευτική-ιατρική φροντίδα, συμπεριφορά, ταχύτητα εξυπηρέτησης);

Πάρα Πολύ Πολύ Μέτρια Λίγο Καθόλου

* 17. Με ποιο μέσο αποχωρήσατε από το Τμήμα Επειγόντων Περιστατικών;

Ιδιωτικό αυτοκίνητο Ασθενοφόρο ΕΚΑΒ Άλλο Μέσο

*ΕΦΟΣΟΝ ΕΧΕΤΕ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ ΠΩΣ ΑΠΟΧΩΡΗΣΑΤΕ ΜΕ 'Ασθενοφόρο ΕΚΑΒ' ΑΠΟ ΤΟ ΤΕΠ, ΤΟΤΕ ΕΠΙΛΕΞΤΕ στην Ερώτηση 18. (ΕΚΑΒ) Ποιός ήταν ο χρόνος αναμονής σας μέχρι να έρθει το ασθενοφόρο να σας παραλάβει;


* 19. Θα επιλέγατε να ξανάρθετε για να λάβετε υπηρεσίες από το Τμήμα Επειγόντων Περιστατικών (ΣΙΣΜΑΝΟΓΛΕΙΟ);


* 20. Με ποιον βαθμό θα αξιολογούσατε τη συνολική σας εμπειρία στο Τμήμα Επειγόντων Περιστατικών (ΣΙΣΜΑΝΟΓΛΕΙΟ) [όπου 0 ο χειρότερος βαθμός και 10 ο καλύτερος];

0 (ο χειρότερος βαθμός) 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 (ο καλύτερος βαθμός)

* 21. Επιθυμείτε να επιβραβεύσουμε κάποιο άτομο από το προσωπικό του Τμήματος Επειγόντων Περιστατικών ή της Βραχείας Νοσηλείας;


*ΕΦΟΣΟΝ ΕΧΕΤΕ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ ('Ναι') ΠΩΣ ΕΠΙΘΥΜΕΙΤΕ ΝΑ ΕΠΙΒΡΑΒΕΥΣΟΥΜΕ ΚΑΠΟΙΟ ΑΤΟΜΟ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ, ΤΟΤΕ ΜΟΝΟ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΤΕ ΤΟ ΑΚΟΛΟΥΘΟ ΠΕΔΙΟ στην Ερώτηση 22. Σημειώστε το προσωπικό που επιθυμείτε να επιβραβεύσουμε:



23. Αναφέρατε (αν έχετε) τυχόν ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ & ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΕΙΣ σας:



24. Αν το επιθυμείτε, ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΑ, επιλέξτε το ΦΥΛΟ σας:

Άνδρας Γυναίκα

25. Αν το επιθυμείτε, ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΑ, επιλέξτε την ΗΛΙΚΙΑ σας (σε έτη):


* 26. Ποιός Συμπληρώνει το Ερωτηματολόγιο;

Ο Ασθενής Συγγενής ή Συνοδός

27. Αν το επιθυμείτε, ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΑ, επιλέξτε το Επίπεδο Εκπαίδευσής σας:

Δημοτικό (Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση) Γυμνάσιο-Λύκειο (Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση) ΑΕΙ/ΤΕΙ (Τριτοβάθμια Εκπαίδευση)

28. Αν το επιθυμείτε, ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΑ, επιλέξτε την Υπηκοότητά σας:

Ελληνική Άλλη

* 29. Δηλώστε τον Ασφαλιστικό σας Φορέα:


ΤΕΛΟΣ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟΥ

 

Επιστροφή στα Περιεχόμενα της ιστοσελίδας του Διατομεακού Τμήματος Επειγόντων Περιστατικών (ΤΕΠ)

Επιστροφή στον κύριο Διαδικτυακό Τόπο του Νοσοκομείου